چقدرخوبه زنده موندن


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,
چقدرخوبه زنده موندن

                 امشب چقدرعاشقت هستم!

رو هرچی که توکردی چشماموبستم

 

                امشب دلم تنگه واسه حرفات

واسه نازکردنات وگرمی چشمات

 

              دلم می خواد بگیرم دستای نازت

بشینه رودستام موهای بازت

 

             بازم خنده بشینه ،بازم گریه بمیره

بازم چشمات منو ببینه..

 

              میدونستی چقدر خوبه زنده موندن؟

فقط غصه های تورو خوردن 

 

              میدونستی خستگی مال عاشقانیست؟

اونی که خستست عاشقم نیست

 

              تو این دنیاخیلی هابریدن

ولی من از اولش بریدم حس بریدن

 

             یکی دنیای بی رحمی ساخت ومرد

یکی دنیاش غصه ها خورد

 

            یکی هوس بی کسی کرد

یکی هم نمی مرد ومی کشید درد

 

            ولی من عاشق بودم و مجنون

یه حسی بهم می گفت که بمون

 

            موندم وندارم گلایه

با این که ندارم ازتو حتی یه سایه

 

           ولی عاشقم،عاشق تراز همه

بااین که می دونم ،دوست داشتنم واست کمه

 

مسافرتنهایی                         

 







نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت21:05---8 مهر 1391
salam azizam.webloget ghashange.mahale zendegitam ghashange.gofti weblogam jaye kar dare.on yeki webamam didi?addreseesho vasat zadam,man 1 salo 4 mahe be tore herfe iy web minevisam o ye site kosholo am ba yeki az dostam daram.be joft weblog ham sar bezan


www.deltangiyayeman.loxblog.com
www.2khmal.pesmala.loxblog.com


الهه
ساعت22:17---3 مهر 1391
سلام مهيار وقتي نظرتو تو وبلاگم ديدم اومدم به وبلاگ راستي وبلاگ خوشملي داري با تبادل لينگم موافقم

ندا
ساعت22:07---3 مهر 1391
سلام عزیزم مرسی ازاینکه به وبم سرزدی
خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک کنم منم شما رو لینکیدم شماهم منو بلینک مرمرررسی راستی وقت نکردم همه مطالبتو بخونم ولی قول میدم دفعه بعد همشو بخونم خیلی قشنگن بازم بنویس


ghasrenoor
ساعت0:29---30 شهريور 1391
باسلام
شعراتون خیلی قشنگ بودن.
خوشحال میشم به وبلاگ قصرنور بیایین.


f@rzin
ساعت1:07---29 شهريور 1391
سوییس فیلمی ساخته که به حضرت محمد تو فیلم توهین کرده....حتی بی بی سی فارسی هم از اون فیلم انتقاد کرده.....

f@rzin
ساعت1:01---29 شهريور 1391
اومدم که پس بگیرم....
تو رو از چنگال تقدیر
اومدم که مال من شی
اومدم اما چقد دیر...

من فراموشت نکردم...
نه تو از یادم نمیری
حتی الانم نمیشه
عشو از من پس بگیری...

بابا اصلا ولش کن....یه چیزی بود که تموم شد....
مگه 2نیا چند روزه که آدم همش پی دعوا باشه....
امروز کلا آپدیت بودم....
کافیه یه مطلب بون متن بزاریو حذفش کنی وبت آپدیت میشه.....


f@rzin
ساعت0:36---29 شهريور 1391
من عادت ندارم تو وبلاگا به کسی توهین کنم.....اگه کسیییییییییییییییییییییی

این کارو می کنه نشونش از فرهنگشه....

از این بیشتر دیگه ازش انتظار نمیره.......

اما راجب قسمت دوم حرفات......

ما یکی هستیم وضع زندگی اینه بعد نباشیم چی میشه....


دیانا
ساعت23:54---28 شهريور 1391
از اینکه به وبلاگ من سر زدید خیلی ممنونم
و از اینکه اینقدر انتقاد جو هستین خوشحالم مطالب باحالی داری وبتون هم قشنکه اما در مورد اون مطلب فکر کنم همون جوری قشنگ تر باشه


ღღℒℴνℯღღ
ساعت15:38---28 شهريور 1391
سلام وبت عالیه من تورو لینک کردم تو هم منو لینک کن

مهتاب
ساعت9:53---28 شهريور 1391
سلام مهیار جان خوبی؟
شما هم وب خیلی قشنگی داری مخصوصا اون شعر اول.
خوب دیگه بیشتر از این مزاحمت نمیشم.
بای.


roya
ساعت23:30---27 شهريور 1391
salam kheyli ghashange vebet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, | 22:31 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy